12 Jun 2017

# Adam # Dunia

Soalan Yang Ku Tak Punya Jawapan








Assalammualaikum w.b.t.


Listen dear human,




Hidup tak senantiasa indah seperti sinetron yang kita lihat
Bener kok siksa amat
Kadang aku takut bila berani ini hadir kerna aku mampu tersadung lagi


Betul.
Percayakan Yang Maha Mengetahui 


Takut aku tak mampu hadapi tuk kesekian kalinya

Mengalir deras darah aku berlalu di alirannya
Apa ini takdir yang kekal atau sementara


Apa masih punya peluang untuk aku menyentuh perasaan yang dipanggil "bahagia"


Kekalkan iman ini untuk terus membina
Cukup lah Ya Rabb seorang pemimpin kehidupan yang tak pernah cuba untuk lupakan Mu
Yang bawa ke jalan kebenaran Mu

Manusia sentiasa alpa dengan dunia yang fana 
Adam yang membina adalah yang tak henti membawa ke arah-Nya



Moga cerita ini kekal bersama kita dan semuanya demi Sang Pencipta.









1 comment:

Unknown said...

lots of love <3